Piparkūku un siera mājiņas atnes svētkus

 

Piparkūku un siera mājiņas atnes svētkus
7.decembrī Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā ienāca pasaka, tā smaržoja pēc piparkūkām un siera. Pasaku bija uzbūruši 25 topošie konditori, gatavojot piparkūku mājiņu ciemu. Tur bija sniegavīri un Ziemassvētku vecīši, eglītes, aka, ragavas, dāvanu maisi . Šajā ciemā piparkūku mīkla satikās ar “Smiltenes piens”, “Lazdonas piensaimnieks”, “Jaunpils pienotava” un “Rankas piens” sieriem, biezpienu, sviestu un krējumu. Savu artavu ielika arī “Latvijas maiznieku biedrība”. Brīnišķīgs - spožs svētku ieskaņas rezultāts, kura tapšanā jauniešiem padomus deva skolotājas Irina Duvanova, Ligita Šefere, Līga Rugāja. Pasaku ciema atklāšanā piedalījās “Siera klubs” vadītāja Vanda Davidanova, tehnikuma direktore Ilze Ločmane un pedagogi.
Tika vērtētas skaistākās mājiņas (visas bija skaistas, tāpēc tas bija grūts uzdevums!). Uzvarētājiem balvas no “Siera klubs”.

Ziemassvētku ideju īstenošana
Interesanti - radošu ideju piepildījumi no pasākuma Rīgas TRIT, īstenojot “Siera klubs” ierosinājumu gatavot piparkūku mājiņas,  izmantojot sieru un biezpienu. Eglīte no Rankas piens Valmieras siera  šķēlēm, no siera Kleo "uzcelts" sniegavīrs, piparkūku ragavas piepildītas ar “Smiltenes piens” siera  kraukšķiem, “Jaunpils pienotava” mini Mozzarella pārtapusi sniega bumbās, “Lazdonas piensaimnieks” biezpiens - sniegā, bet sviests bija ļoti noderīgs piparkūku mīklā. “Smiltenes piens” Krēmsiers - gardas "sniegotas" uzkodas piparkūku mājiņu  "iemītniekiem".
Rīgas TRIT darbojas mācību restorāns POP-UP. Arī  tajā valdīja Ziemassvētku noskaņa, kuru uzbūruši audzēkņi. Restorāns nozīmīgs, lai iegūtās teorētiskās zināšanas topošie speciālisti izmantotu ēdināšanas un viesu apkalpošanas jomā. “Siera klubs” bija iespēja apmeklēt restorānu un nobaudīt lieliskus ēdienus un  interesantu to pasniegšanas veidu. Paldies skolotājai Ligitai Šeferei un audzēkņiem par skaistajiem pirms svētku mirkļiem. 

 

...............................................................................................................................................................................................................................................................